Achteraf en gespreid betalen; wel zo prettig!

Afbeeldingsresultaat voor klarna logo

U kunt op de website van Generation Coffee betalen middels de betaalmethoden van Klarna. hieronder vind u voorwaarden en meer info met betrekking tot betalen via Klarna.

Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen
  • Gespreid Betalen
  • [PLEASE ADJUST ABOVE AND BELOW IN ACCORDANCE WITH THE PAYMENT METHODS USED]

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

 

Voorwaarden voor het gebruik van Klarna Services

Deze voorwaarden zijn van toepassing tussen Klarna Bank AB (publ) ("Klarna") en jou wanneer je gebruikmaakt van diensten en toepassingen van Klarna zoals beschreven in deze voorwaarden (de "Diensten"). Je schrijft je in voor de Diensten door deze voorwaarden te aanvaarden.

 

Beschrijving van de Diensten

Voor Klarna is winkelen niet alleen het vinden van leuke spullen en het betalen ervan - het gaat ook om het genieten van een geweldige winkelervaring in jouw favoriete winkel, een state-of-the-art-app, en nog veel meer. Simpel gezegd, geweldige gebruikerservaring, zowel voordat als nadat je jouw aankopen hebt gedaan. Deze termen leggen in meer detail uit wat dit betekent. Houd er rekening mee dat er aanvullende voorwaarden van toepassing kunnen zijn op een specifieke betaalmethode als je ervoor kiest om je betaling te doen door gebruik te maken van een van betaalmethoden die door Klarna worden aangeboden.

 

1. AUTOFILL

Om ervoor te zorgen dat je een frictieloze winkelervaring hebt, slaan we informatie over je op en gebruiken we die informatie om verschillende formulieren automatisch in te vullen met jouw gegevens. Hierdoor bespaar je tijd en kun je je concentreren op belangrijkere zaken dan het steeds opnieuw invullen van dezelfde informatie. Dit werkt als volgt.

 

Autofill door het invoeren van gedeeltelijke persoonsinformatie

Tijdens de interactie met Klarna kunnen wij om informatie over u vragen, zoals naam, adres, telefoonnummer, e-mail of geboortedatum. Wij slaan deze informatie op in onze systemen zodat je, wanneer je naar ons terugkeert of gebruikmaakt van onze betaalmethoden, slechts één of twee van deze elementen (zoals e-mail en postcode), of een persoonlijk identificatienummer (afhankelijk van het land) hoeft te verstrekken om de overige velden met je andere gegevens te kunnen vullen.

 

Autofill via een Klarna-cookie

Een andere manier van autofill is dat we een cookie op je apparaat (computer, tablet, mobiele telefoon, etc.) plaatsen. De cookie wordt gebruikt om je gegevens op te slaan en zal ons helpen deze gegevens automatisch in te vullen wanneer je met Klarna koopt.

Je kunt er ook voor kiezen om je gegevens zoals naam, adres, telefoonnummer, e-mail, geboortedatum, persoonlijk identificatienummer, of creditcardgegevens te laten opslaan bij Klarna. Als je dat doet zullen we de cookie gebruiken om deze gegevens van Klarna op te halen en de cookie helpt ons dan om deze gegevens automatisch in te vullen als je met Klarna shopt.

Door deze voorwaarden te accepteren geef je Klarna toestemming om deze cookies op je apparaat op te slaan. Voor meer informatie over ons gebruik van cookies, verwijzen we je naar onze Cookieverklaring.

 

Autofill uitschakelen

Als je geen gebruik wilt maken van de Autofill-functie kun je contact met ons opnemen en zullen wij dit uitschakelen. Je kan het ook uitschakelen via de Klarna App of door je autofill-instellingen aan te passen tijdens het aankoopproces. Je kunt op elk gewenst moment alle cookies op je apparaat verwijderen, waardoor ook onze cookies verwijderd worden.

 

Autofill bij het winkelen direct vanuit de Klarna App

Wanneer je rechtstreeks vanuit de Klarna App winkelt, kunnen wij je gegevens automatisch invullen op de site waar je winkelt. Dit wordt mogelijk gemaakt doordat je bent ingelogd in de app en wij weten dat jij het bent die aan het winkelen is.

 

Vooraf geselecteerde favoriete betaalmethoden

Om je winkelervaring nog beter te maken kan Klarna, op basis van eerdere aankopen, vooraf de betaalmethode selecteren die volgens ons je voorkeur heeft. Je hebt wel gewoon toegang tot andere betaalmethoden indien je liever op een andere manier betaalt dan de methode die wij voor je hebben voorgeselecteerd.

 

2. KLARNA APP

De Klarna App, te downloaden via je appstore of beschikbaar als webversie via onze website, is jouw hub voor al je Klarna-aankopen en alle andere geweldige functies die Klarna biedt. Door gebruik te maken van de Klarna App kun je aankopen betalen, je pakket volgen en nog veel meer dingen. Sommige van deze functies worden geactiveerd door de app te downloaden of in te loggen via het webportaal, terwijl andere door je kunnen worden geactiveerd na het inloggen. De layout en de beschikbare functies in de app kunnen verschillen per land, afhankelijk van welk land je kiest. Klarna werkt de Klarna App voortdurend bij met nieuwe functies.

Functies beschikbaar in alle landen:

  • Bekijk je Klarna-aankopen en -transacties

  • Betaal je aankopen

  • Makkelijk contact met Klarna, bijvoorbeeld via chat

Voorbeeld van andere functies die we kunnen bieden, zijn afhankelijk van de versie per land:     

  • Bekijk je transacties met een van onze dochterondernemingen Sofort GmbH, Billpay GmbH en Klarna Inc. Dit gebeurt pas nadat je je bij de diensten van deze ondernemingen hebt aangemeld. De transactiegegevens (zoals bijvoorbeeld naam, adres, bankrekeningnummer/IBAN, sorteercode/BIC, reden van betaling, datum en bedrag, bestelgegevens) worden dan aan Klarna doorgegeven.

  • Bestel- en/of leverstatus en track je pakket

  • Makkelijk retourneren en terugbetaald worden

  • Persoonlijk financieel overzicht en beheer

  • Weergave van relevante informatie, artikelen en gepersonaliseerde aanbiedingen

  • Het uploaden, weergeven en opslaan van transacties, ontvangstbewijzen, afbeeldingen en ander materiaal.

 

3. TOON HISTORISCHE TRANSACTIES

Klarna slaat informatie over je eerdere aankopen en transacties op om boekhoudkundige redenen. Door deze voorwaarden te accepteren ga je ermee akkoord dat wij deze gegevens mogen gebruiken om historische transacties te tonen.

 

4. AANBIEDINGEN EN ANDERE VOORDELEN

Zo nu en dan heeft Klarna aanbiedingen en andere voordelen voor je zoals korting en mooie aanbiedingen in bepaalde webwinkels, speciale evenementen, early access, samples en giveaways. Welke aanbiedingen en voordelen je ontvangt, is gebaseerd op je geschiedenis met Klarna, zoals het aantal en de waarde van aankopen, of het gebruik van diensten van Klarna.

 

Zijn er kosten verbonden aan de Diensten?

Het gebruik van onze Diensten is gratis. Houd er rekening mee dat er rente en kosten van toepassing kunnen zijn op het gebruik van een specifieke betaalmethode. Zorg er dus voor dat je de specifieke informatie voor de betaalmethode die je gebruikt controleert.

 

Verbetering van de dienstverlening

Wij werken voortdurend aan het verbeteren van onze diensten om je een nog betere gebruikerservaring te bieden. Dit kan betekenen dat we deze voorwaarden moeten wijzigen. In dit geval word je gevraagd de nieuwe voorwaarden te accepteren als je gebruik wilt blijven maken van de Diensten.


Privacy en je persoonlijke gegevens

Om je de Diensten aan te bieden, moeten we je persoonsgegevens verwerken - we raden je aan om onze Privacy statement te lezen voor een meer gedetailleerd inzicht in hoe wij jouw gegevens verwerken en beschermen.

 

Cookies en soortgelijke trackingtechnologieën

Voor delen van de Diensten gebruiken we cookies en soortgelijke technologieën om een op maat gemaakte en soepele online ervaring te leveren. Voor gedetailleerde informatie over hoe Klarna cookies en soortgelijke technologieën gebruikt, kun je onze Cookieverklaring lezen.
 

Jouw verplichtingen

Je dient altijd de juiste informatie te verstrekken en je eigen en correcte identiteit te gebruiken. Elk gebruik van informatie die niet aan jouw toebehoort of die je om andere redenen niet mag gebruiken, of het gebruik van de Diensten op een niet-voorgeschreven manier, zal worden beschouwd als misbruik. Alle gegevens met betrekking tot misbruik of vermoedelijk misbruik kunnen worden opgeslagen en gebruikt voor toekomstige risicobeoordelingen en voor de bescherming van betrokken partijen. Klarna behoudt zich het recht voor om de Diensten te blokkeren voor verder gebruik.

Als je werk (teksten, afbeeldingen) uploadt of deelt met Klarna, verleen je Klarna een royalty-vrij recht om de inhoud te gebruiken en weer te geven voor het leveren van de Diensten. Wij hebben het recht om geüploade of door jouw gedeelde werken te verwijderen indien wij hiertoe wettelijk verplicht zijn, of indien wij van mening zijn dat deze beledigend, ongepast, onwettig, inbreukmakend op de rechten van anderen of anderszins aanstootgevend zijn. Je bent aansprakelijk voor alle werken die je uploadt of deelt.


Diensten van derden

Sommige functies die je gebruikt, bijvoorbeeld pakkettracking, kunnen diensten van derden omvatten.

Je gebruik van Google Maps in de Klarna App is onderworpen aan de op dat moment actuele Google Maps/Google Earth Additional Terms of Service op https://maps.google.com/help/terms_maps.html en Google Privacy Policy op https://www.google.com/policies/privacy/.


Duur en beëindiging van deze overeenkomst

Deze overeenkomst wordt voor onbepaalde tijd gesloten en geldt tot een van ons de overeenkomst opzegt en kan te allen tijde worden beëindigd. 

 

Klarna

Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, telefoon: +46 8 120 120 120 00, fax: +46 8 120 120 120 99, e-mail: info@klarna.com, is een Zweedse bank ingeschreven in het Zweedse handelsregister onder registratienummer 556737-0431. Klarna Bank AB (publ) is door Finansinspektionen (de Zweedse financiële toezichthoudende autoriteit) gemachtigd om financiële diensten te verlenen.

 

Klachten

Voor klachten is de informatie op www.klarna.com van toepassing. Als je een klacht hebt, kun je je klacht indienen op de website van Klarna (klarna.com) of via de post met het trefwoord "Klacht" naar het adres van Klarna.

Als wij je klacht niet kunnen oplossen, kun je terecht bij de Zweedse Nationale Raad voor Consumentengeschillen (ARN) voor alternatieve geschillenbeslechting, waar Klarna aan deelneemt. Meer informatie vind je op de website van ARN: http://www.arn.se.

Je kunt je klacht ook indienen in elke officiële taal van de Europese Unie via het ODR-platform van de Europese Commissie: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. De klacht wordt dan doorgestuurd naar ARN. Je kunt ook per post of persoonlijk contact opnemen met ARN in het Zweeds: Allmänna reklamationsnämnden, Postbus 174, 101 23 Stockholm, Zweden, bezoekadres: Kungsholmstorg 5, Stockholm.

 

 

Aanbieding

Rhinowares Corner Tamping Mat € 18,95 € 16,95
© 2018 - 2019 Generation Coffee | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte weergave van deze website maken wij gebruik van cookies Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.